ikiKudurukAnnesi Tecrubelianne okula göre degişiyor canım yaa bende okul öncesi ögretmeniyim bazı devlet 3 den itabaren bazıları 4 den itibaren alıyor
Birminikprensesannesi Tecrubelianne kayıt yaptırılacak yılın Eylül ayında 36 ayı geçmişse kayıt yapılıyor. Yaşadığınız bölgenin ekonomik koşullarına bağlı olarak farklı aidatlar alınıyor. Bende öğretmenim. Bizim okulda aylık aidat ücreti 50 TL.
Bhr28 ikiKudurukAnnesi merhaba, okul öncesi öğretmeni olduğunuzu söylemişsiniz size aklıma takılan bir şeyi sorabilir miyim ?
littlebabyy Devlet anaokulları kreş değildir 36 Aydan önce almaz, belli becerilere sahip olması gerekir çocuğun (örneğin tuvalet eğitimini almış olmalı) bu yönetmeliklerle belirlenmiştir.
Bhr28 Birminikprensesannesi 3 yaş için kreş ya da özel anaokulu farkı nedir ? Seneye kızımı kreş ya da özel bir anaokuluna göndericem ancak karar veremedim🤷♀️ Anaokulu ile görüştüm bezli almıyorlar , kreşte bezli alınıyor. Bunun dışında ki farklar nelerdir ?
Birminikprensesannesi Bhr28 kreş daha küçük yaş gruplarını da alıyor. Anaokullarına 3 yaştan itibaren kayıt yaptırılıyor. Anaokulunda çocukların bir çok alanda gelişimlerini destekleyen etkinlikler yapılıyor.
BugsBunnyy Bhr28 baska cok fazla bir fark yok kresler tam gun gidiyorlar genelde devler bnm bildiklerim yarim gun.bnm oglum ozele gtti krese yegenlerim anaokuluna gtti yarim gun hepte beraberizdir hakimim onlarada aman aman bir fark yok.tam gun gidince tabi ogrenilecek seyler artiyor o yani
Bhr28 Birminikprensesannesi teşekkür ederim cevabınız için. Bende de etkinlik ve aktivite olarak daha iyi gibi anladım anaokulunun anlattıklarından çünkü kreşle daha görüşme fırsatım olmadı.
Pamugunannesi 3 yasta alan yerlerde var kizlar. Hatta bulundugunuz bolgenin belediye ye ait olan mebe bagli anaokullari oluyor 3 4 5 yaş lari aliyorlar arastrin isterseniz
Domino Tecrubelianne Benim oglum 5 yasinda basladi tuvalet eğitimi de vardı onlar da önemliymiş. Ve 120 tl veriyoruz aylık
BugsBunnyy Tecrubelianne bnm bildiğim tam 3.5 yasta aliyor ama bi arkadasimin evinin ordaki 3 yastan aliyormus.yari ozeldi yegenim giderken aylik 150 200 du ama yarim gun ama degismis olabilir fiyatlar bu sene donemlik almislar tam ne kdr bilmiyorum sabah 8 oglen 12 arasi
Bhr28 BugsBunnyy ben özel bir Anaokulu ile görüştüm açıkçası içime de sindi. 3 yaş grubu için yazdırmayı düşünüyorum. Kreş ile daha görüşmedim ama büyük ihtimal görüştüğüm okula yazdırıcam. Sadece aktivite etkinlik gibi şeyler açısından farkını merak etmiştim ama çok büyük bir fark yok anladığım kadarıyla
Domino Tecrubelianne tabi söyle birsey de var yemek falan yok içinde kitap ve giyim de bize ait serbest giyebiliyor zaten. Hic birsey yapmıyorlar sadece 120 tl neye veriyoruz onu anlamadim😅 kırtasiye falan da biz aldik. Ne için 120 tl alıyorlar onu da anlamiyorum
Ates_mami Tecrubelianne 36 ayı tamamlamış tuvalet durumunu nispeten tek başına yapabilmesi gerekiyor. Yani tabiki tuvalette yardımcı oluyorlar. Götürüyorlar. Kakasini yaptığı zaman silmesi için eline peçete veriyorlar. temiz gelene kadar sildiriyorlar. Tuvaleti ilk başta soruluyor. Eğer bezli veya yapamıyorsa almıyorlar. Yarım gün oluyor. Sabahçı öğlenci sistemi var. 8.12 yada 12.30. 17.00 saatleri arasında. İlk dönem sabahçı olan çocuk 2.donem öğlenci oluyor. Tüm gün olanlar birleştirilmiş sınıf etüt olarak kalıyor. Yani çocuk sabah okula gitti 12 de bitti. 12 den sonra başka bir sınıfta birleştirilmiş devam ediyor. Şuan pandemi dolayısıyla bunu ertelediler. Bizim okulda da yok şuanda etüt. Beslenme durumu da pandemi yüzünden kapalı. Normalde okulda yemek çıkıyormuş. Şuan yok. beslenme koyuyoruz. Aylık ücreti de 280 TL