Lulemom biz Siirtten yazın döndük 2 tane avm olmayan avm si var ama buna şükür bir tane e bebek var merkezi için konuşuyorum çok fazla olay olmaz yani çoğu yeri çakma 12-36 çalışır. Yani çıkıp gezebilirsiniz de gezecek çok fazla yer yok 😅. Bir tillo var yazın çıkıp piknik yapılabilir. Bir bölge trafik var. Batmana arabayla 40 dakika , Diyarbakıra 2 saat. Bitlise 2 saat gibi.Yani rahat bir yer ama kendi içinde çok fazla imkan barındırmaz. En fazla 2 alternatif vardır çoğu şeyi bulursunuz ama. Allah hayırlı görevler nasip etsin. Bizim 6. Tercihimizde gelmişti. Görev süresi 4 yıl. Biz daha uzun yerler yazmıştık en başlara Kars gibi . Çevremizdekiler iyi ki gelmemiş falan dediler de bende bilemedim hayırlısı böyleymiş hakkımızda. Diyarbakır çok güzel ama merkezi çok güzel yani ilçeleri sıkıntı olabilir. Biz diyarbakır,batman,mardin, urfa,bitlis,van,antep,urfa,adanayı biraz gezme fırsatımız oldu.