Merhaba annelerim ben 1 haftadır gribim emzirirken maskemi taktım öpmedim kendisi ama bebeğimi ne kadar korumaya da çalışsam ona bulaşmış belli 😢😢😢sürekli hapşırıyor ve burnu akıyor iki defadır ne yapabilirim 😢😔önerileriniz nelerdir yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻