Kızlar merhaba bir aylık olduk bugün biz uyku nasıl sizde bizde uyku çok zor maalesef gazı da var uyumuyor neredeyse hiç uyanıkken de sürekli ağlıyor gaz damlası kullanıyorum uzman doktora götürdük bağırsak düzenleyici toz verdi kullanıyorum gece bir gibi uyuyor mutlaka 2 buçukta uyanıyor bir saat uyanık kalıyor sonra uyuyor sabah beş gibi tekrar uyanıyor uyumasi yine 45 dk sürüyor gazını çıkar emzir derken sonra 8 gibi uyanıyor öğlen bir gibi uyutuyorum zorla zeytinyağı ile masaj yapıyorum kimyon kullanıyorum gaz yapan herşeyden uzak duruyorum karnını sariyorum ama bana mısın demiyor çocuklarım aslında hep gaz sorunu var üçüncü çocuğum tecrübeli bir anneyim ama yoruluyor insan bir yerde de