Huzeyfem2 HaticeClk beyaz kullanıyorum bu güne kadar hiç beyaz telefon kullanmamıştım ama bu telefonda beyaz cok güzel duruyor bence
havana1 HaticeClk en güzeli beyazz🥰 ben bulamadığım için mecburen yeşil aldım.Beyazda istediğin kılıfı tak şeffaf desenlilerden filan çok güzel duruyor.Renklilerde öylr durmuyor bence
Merveikra22 HaticeClk siyah aldım memnunum ama beyazda alınabilir oda hoş duruyor arkadaşımda görmüştüm
Taze1mom HaticeClk çevremkilerde hep siyah rengi var nedense 😂 Ben de 12 var yeşil renk tatlı duruyor, yeşil olmasaydı mor alırdım 😅