Arkadaşlar Bebeğim 6aylık oldu reflüden dolayı AR kullanıyordum bu mamaya ne kadar daha devam ettiniz kullananlar normal mamalarda 2numaraya geçmem lazım ancak ar lerde yok /numara kullanılabiliyormuş 2yasına kadar ancak şimdi vücut ihtiyaçları değişiyor bebeklerin 2numaralar daha takviyeli bilginiz var mı bırakıp bırakmamakta kararsız kaldım !