Songul_0693 Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük dün bu mamayı kullanmaya başladık normalde bebeğim günde 1 kez kaka yapardı mama verdiğimden beri 4.kakası acaba ishal mi yaptı yaramadı mı mama böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
cicek10 Songul_0693 ben de verdim bebeğim de kakasını çok yapıyordu ama hiç kilo kaybı falan olmadı gaz sorunu da yapmadı çok memnundum sonra parasından dolayı sma ya geçtim o da aynı yine kaka çok yapıyor kilosu da iyi
Syyyy Songul_0693 mamadan değildir canım bence keyfi yerindeyse sorun yoktur. Bu aylarda bebekler dışkılama çok yapıyor zaten yani yapması gerekiyor. Benim bebeğim bi ara 7 kez kaka yapıyordu günde😅 doktor sorun yok olabilir demişti zamanla büyüdükçe azalıyor. Önemli olan kaka da kan ve çok sulu bi şekilde gün içinde 4-5 kez veya daha fazla yapması lazım ki ishal olsun demişti.