tgba-22 6 ay atağına hoş geldiniz… herkes 4 ay atağından bahsediyor ama bazı bebeklerin 6 ay atağı daha fena geçiyor. Bizde çok zor geçirmiştik, geceleri çığlıkla uyanma vs. Bir süre sonra geçiyor endişelenmeyin. Bir de bu atakla birlikte diş patlıyorsa aman aman, 6,5 ayda patlamıştı bizim ilk dişimiz 🦷