Merhaba, bebeğim 3 aylık, kilosu ve boyu ayına göre önde sadece anne sütü alıyor.
gece 00.00/00.30 gibi gece uykusuna yatıp sabah 06.00 gibi uyanıyor, emiyor tekrar 09.00 a kadar uyuyor, uyanıyor. 1.5-2 saat kadar uyanık kalıyor cilveleşiyor tekrar uyuyor. Öğleden sonrası uyanık geçiyor ve gece uykusuna kadar uyumuyor. Şekerleme yapıyor.
Bu normal mi? Yani sabahları beklediğimden çok uyuması beni tedirgin etmedi değil 🤷🏻♀️