Bu ay dönemlerinde çok oluyor benim kızımda öyle yapıyordu bıraktırdık ama Vurduğunda aaa vurma gibi kızarak tepki vermeyin daha inatla yapıyorlar ozman
bak ben çok üzüldüm canım çok yandı sen vurunca diyin üzüldüğünüzü anlasın iyice bırakıyorlar ozman