Busraaslan genelde öğle vakti ne çok aç ne çok tokken başlamak gerekir demişti doktorum. Ben de saat 12 ile 3 arasında havuç, elma, patates, bezelye, yoğurtla falan beslemeye başladım sonra kahvaltı yaptırmaya başladım yavaş yavaş. Tabi bu arada arada bir meyve veya ezilmiş ceviz veya bizim yediğimiz yemeklerden falan tattırdım bir iki lokma yedirdim. Yani bir başlayınca spontane ilerliyor zaten akışına bırak