Ebruliimm Kızlar geçen ay covid oldum ader günüm geldi ama 4 gün geçti olmadım paranoyak oldum sürekli gebelik testi yapıyorum negatif çok şükür 🙏 bu durumu yaşayan var mı covid sonrası günü geciken
Nbg_26 Ebruliimm beeennnn 🙈🙈🙈Ocak başında covid oldum, adetim de 9 gün oldu, kaç test yaptım en son kan testi yaptırıp hamile olmadığıma emin oldum. Ama hala adet olamıyorum
ecosummm Ebruliimm ay ben de covid oldum be adet olamadım hatta kan testi verdim negatif sizde durumlar nedir 🙄
Ebruliimm Deletedmom_101 covidden sonra yumurtalıklarda sorun oluyormuş canım ya erken yada geç oluyormussun benim gecikti
Ebruliimm Nbg_26 valla benim bu hafta olmazsam kan tahliline giderim gibi duruyor 🙈 inşallahhh gerek kalmaz
Ebruliimm Nbg_26 ayy evet evde bomba gibi geziyorum herkese kızıyorum kavga ediyorum zaten benim normalde de adet dönemimde sinirler tavan yapar şimdi 2 katı bebelere bile kızıyorum bazen 💆
Nbg_26 Ebruliimm ya inş sadece bu ay böyle olur yoksa bende öyleyim nasıl geçer zaman bilmiyorum 🙈🙈 kendimden tiksindim yeminle kavgacı bişey oldum diye
Tugceninincisi merhaba bende en son 10 şubatta adet oldum ve şubat ayında korona geçirdim bu ay hala adet olmadım perşembe ve cuma test yaptım bu haftada olmazsam kadın doğuma gidicem sizde durumlar nedir?