Nbg_26 Merhaba anneler, kızımı emzirdiğim için herhangi bir mama kullanmıyorum. Bu dönemlerde bebeği olan anneler hangi mamadan ne kadar ölçü kullanıyorsunuz? Beslenme düzenleriniz nasıl? Emzirme sonrası mı mama veriyorsunuz?