Merhaba anneler, bebegim gazi olduğunda uykusu düzgün olmuyo cok bölünüyo huzursuz oluyo, o gazlı olduğunda bende de oluyor. Yani benden geciyo galiba. Yedigim nelere dikkat etmem lazım, cay, kahve dozunda içiyorum onlar çok gaz yapar mi ki. Gaz yapan sebze de tuketmedim bu ara, üşümekten mi olur ki, yardımcı olur musunuz