Merhabalar 12 gün once spinal sezeryan ile doğum yaptım dikişlerimin bir kısmının ucu açildı ve enfeksiyon oldu kanlı su geliyor antibiyotik verildi ama geçmiyor moralim çok bozuluyor ağliyorum her gün ağrılar süt gelmeme derken bundan kurtulamıycam gibi geliyor napıcam ben aklımı kaybetmek üzereyim