Kelebeklerdeniz23 misal tarhanasını katı yapıyorum bırazcık. Az bi suyla mamayı acıp uzerıne tarhanayı eklıyorum cok az mıktar su cözülmesine yetıyor zaten. Ya da tarhana suluysa mamaya kasık kasık ekleyıp ıyıce cozduruyrm tek seferde bosaltınca cözdürmesi cok ugrastırıyor. Yogurt corbasında da aynı sekılde yapıyorum. Sebze corbalarında hıc denemedım havuc sayesınde onları az da olsa yedırebılıyordum. Bır de pirinç unu yapınca da kullanıyrm mama artıyor, pirnç ununda ıse yarıyor. Ya da pirinci haslayıp sutlac gıbı de yapıyrm mama ıle. Yanı bosa gıtmıyor mama. Icıremedıgım ıcın bu sekılde kullanıyrm ama ıcen cocuksa gerek de kalmayabılır, bana alternatıf ek gıda oluyor. Zaten cok da vermıyrm sızın ıcınıze nasıl sınerse. Corbalar cok ekşiyse mama miktarını fazla koyun alısana kadar. Sonra benım gıbı azaltırsınız. Bıraz uzattım k bakmayın acıklayıcı olabılmek ıcın. Umarım ısınıze yarar🤗🌺🙏🏻