Bebeğim 3 ay 5 günlük oldu. Yaklaşık 15 gün meme reddi oldu ,zorla çeşitli yöntemlerle memeyi bırakmasın diye uğraştım. Tam yavaş yavaş memeyi yeniden tutmaya başladı derken şimdi de uyku problemi ve huysuzluk başladı. Gece çok sık uyanıyor ve ağlamaları arttı. Uyumuyor. Bu dönemde de mi büyüme atağı oluyor. Ve ne zaman bitiyor bu atak.