Eso3565 7 ay 17 günlük bebegim var diş cikarma evresinde atesi 38 olmuyo ben biraz griptim benden ona gecti heralde ne yapmaliyim evde doğal çözümü varmi ben ıhlamur iyi gelir diye duydum ama hic vermedim vermelimiyim iyi gelirmi yardim edin kizlar
Ayseege6156 Eso3565 ıhlamur ben 6. Ayından beri veriyorum yaşına geldi neredeyse bi zatarı olmadı verin mutlaka iyi gelir
Aliasafff02 Benimde bebeğim 6 aylık ateşi yok ama öksürük hapşırma var bilmiyorum bende ne yapacağımı kimisi ver diyor kimisi verme diyor şaşırdım bende geçmiş olsun bu arada inşallah bian önce iyileşirler
Eso3565 Mora covid degildim ki koku tat herseyim normaldu ki iylestim ben zaten ama bebisim iylesmedi hala