Leylll Arkadaşlar merhaba bebeğim Aptamil kullaniyor ama fiyatlar malummm🙄 Bebelac denemeyi düşünüyorum içeriği aynı diye duydum böyle geçiş yapan var mı acaba
Purple13 Leylll biz 12. Ayına kadar hipotez kullandık artık doyurmadığını düşündüm bebekse denedim çok güzel doyurdu ama ishal yaptı 1 hafta kullandık değiştirdim sma aldım