CaglaOkan76 Arkadaşlar elimde humana mama 1 numara var hiç açılmadı son kullanması temmuz ayında bitiyor sezeryan doğum sonrası 2 gün sütüm gelmeyince almıştım ama sütüm gelince hiç kullanmadım.