Burcuburcuylz Merhaba bugün oğlumu kontrol amaçlı dr götürdüm kilo alımı az dedi sonra kan almak istediler kolundan onu da yapamadı hemşire bende bağırdım çağırdım çıktık hastaneden bebekleriniz kilo alımı nasıl sizinde kan alımı elin üstünden mi oluyor yoksa
marbling10 Burcuburcuylz 10 günlükken alındı 1 buçuk aylığız 5 kez alınmıştır. evet elinin üstünden alınıyor. Bulamayıp iki elinde de denedi hiçbirinde kimseye bağırmadım. Bağırıp çAğırmanız yersiz olmuş, neticede keyif için değil bebeğinizin sağlığı için yapıyorlar. Evet acıyor ve insan üzülüyor ama daha kötü durumlar yaşamamak için 3 dk acısın ne yapalım
Medusafer Burcuburcuylz elinin üstü kolu ayağı nerede damar uygunsa ordan almaya çalışıyoruz bizlerde isteriz tek sefer hiç can acıtmadan alabilmesi ama bebek ve çocuklarda maalesef bu zor oluyor 30 yıllık bebek hemsiresinin bile tek seferde alamadığı çok oluyordu bazen damara giriyorsun ama damar patlıyor bazen damardan kan gelmiyor mesela bebegin ateşi varsa damar bulmak o kadar zor oluyor ki ayrıca damar bulmak ve o damardan kan gelmesi için kolu sıkmak zorundayız elbette annelerin canı yanıyor ama yapcak birsey yok keşke cok kolay olsa da hiçbir bebegin canı acımadan bu işler hallolsa
Burcuburcuylz Mora ama kolundan kemer bağlayıp almaya çalıştı yanlış mı yaptı çok kötü oldum kımkırmızı oldu çocuğun kolu damarı bulamadı
Mora Burcuburcuylz olabilir denemiştir ordan da oluyor zaten çok küçük damar bulunmaz kolay bağırmanız hoş olmamış
Mihrimahim16 Bebek hemşiresi bulup kan aldırıcaksın ozaman yada bağırmayacaksın canım… Anne sütü ile mi besleniyor ?
Feyzaerdogan Burcuburcuylz bir hemşire olarak her zaman söylüyorum. Gereksiz ve haksiz yere ortalığı birbirine katan kim varsa gün gelip hemşiresiz doktorsuz kalacaksınız
Mora Burcuburcuylz gördük zaten bir şey yapmadık 3 yaşında olacak hastalandığı oldu kan verdik serum taktırdık Her sefer böyle olacaksa ooo
Feyzaerdogan Burcuburcuylz artık o kadar yorulduk ki sizin gibi tepki veren insanlardan. Hiç birimiz artık muhattap dahi olmuyoruz. Meslektaşımın gün içinde karşılaştığı kaçıncı annesiniz acaba
Deletedmom5284 Bebekten kan almak kolay olmuyor tabiki benim kızımı 4-5 kere deldiler ameliyat olacak diye kaç kere kan vermek zorunda kaldık ayağından bile kan verdik damar yolu açtırdık ilaçlı tomografi aldı, bu kadar tepki vermeniz anlamsız neden bağırıyosunuz
Merve43 Burcuburcuylz Ne diye bagirip cagiriyorsunuz hanimefendi ordaki hemsireler bayiliyor mu cocuktan defalarca kan almayi denemeye. Benim de defalarca çocuğumdan kan alınmaya çalışıldı kimi tek seferde alabildi kimi 2. 3. Seferde. Ben bir hemşireyim ve asla kan alınırken işine karışmadım hatta çoğu zaman stres olmamaları için hemşire olduğumu bile söylemedim. Marifet gibi bağırdım cagirdim diyorsunuz bir de gerçekten sizin gibilere hizmet vermemek lazm acil haller dışında haketmiyorsunuz
Burcuburcuylz Merve43 bende dışarı çıktım kan alınırken baktım çocuk bağırıyor geçtim mosmor öyle gördüm çocuğu bırak dedim gidip doktor a seslendim o anda yardım istedim bu kalkıp hemşireyi dövmedim
Merve43 Burcuburcuylz alamayabilir mosmos olabilr hanimefendi bir bebekten bahsediyoruz yetiskin damarından değil kaldı ki yetişkinden de alinamayabiliyor siz kolay sanıyorsunuz herhalde sizin gibi insanların baskısı altında o işi yapmayı. Dünyanın neresine giderseniz gidin bu tarz durumlar olabiliyor bir tek sizde olmuyor
Merve43 Burcuburcuylz ya ne hatası allah aşkına ne hata yapmış olabilir kan almayı denemiş alamamış her hemşirenin karşılaştığı bir durum neyin hatasi