Kızlar merhaba,bebeğim 3.5 aylık ve hiçbir mamayı severek yemiyor bir sürü mama değiştim. Sütüm olmadığı icin maalesef bunlarla uğraşıyorum. Bu aralar da hiçbir şey yemiyor kaşık mamalarına başlasam mı diye düşünüyorum aptamilin veya işte arı mama falan. Gerçekten kilosu da yok çok çaresiz kaldım. Akıl akıldan üstündür. Yol göstermelerinizi bekliyorum …