hipregnancy ben de meme reddi yaşadım kızım 2 aylıkken.her yolu denedim uyanıkken asla almıyordu.hatta bir gün 6 saat inatlaştı benimle.en son yürüyerek, ayakta hafif sallayarak (dans eder gibi) ya da pilates topu üzerinde yaylanarak emzirdiğimde tutuyordu memeyi. Sonra saç kurutma makinesi sesi ve çamaşır makinesinin sesini duyunca da aldığı oldu.önce sakinleşmesini bekleyin sürekli kucağınızda olsun bebeğiniz.konuşun gülümseyin.çok zor bir süreç sizi çok iyi anlıyorum.benim bebeğim şuan 7 aylık oldu.2 aydır doğru düzgün isteyerek emiyor diyebilirim.sabredin.sonu güzel oluyor☺