Kızlar korunuyorduk bebeğim henüz 9 aylık günüm ne zaman diye bakayım dedim beynimden vuruldum resmen. Test yapmaya korkuyorum bütün moralim bozuldu şuan.. bi uygulamada 3 gün gecikme yazıyor. Diğerinde 5 gün. acaba mevsim geçişlerinden dolayı mı ? Mevsim değişimlerinde bu kadar oynaması normal mi? Allah aşkına başına gelen varsa bi fikir versin. Hamile olma ihtimali bile beni korkutuyor.