BeniSahteSevme Kızlar oğlum 17 aylık alıştırma bardağı artık harap oldu bugün de indirim var we baby de ne onerirsiniz
Makaron_88 BeniSahteSevme bebeğim 11 aylık hep wee baby suluk yada normal bardak ile suyunu verdim güzel içiyor . nuk suluk pipetli olan ilede sıvı içeçekleri veriyorum kendisi çok güzel içiyor bn ikisinden de memnun kaldım
acemi_ana BeniSahteSevme bnde wee babynin suluğunu almıştım gayet kullanışlı güzeldi taki oğlum yere atıp kırana kadar 😂😂
BeniSahteSevme Makaron_88 pipeti istemiyorum aslında çürük yapıyor muş bardak şeklinde olanlar varya we baby de var mı blmyrm
acemi_ana BeniSahteSevme kullandığımız mavi olandı canım pipetli senin istediğin mi bilmiyorum ama ☺️
acemi_ana BeniSahteSevme oğlum hiç zorlanmadı pipeti öyle kolay kullandı ki galiba 1.5 yaşında almıştım tam hatırlamıyorum ama eğer sizin bebiş de pipeti kullanabiliyorsa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ☺️