askbocusum_1 Kızlar 14 günlük bebeğim var ilk hafta memede 10-15 dk kalan günde 7-8 kez kaka yapan bebeğim 3 gündür en fazla 6 dk memede kalıyo ve 2-3 kez kaka yapıyo ne yapacağımı şaşırdım
Melek21 askbocusum_1 bir haftaya kadar da normalmiş bence bir sıkıntı yoktur için rahat değilse bi dr’a görün istersen
askbocusum_1 Melek21 ya iki tane doktora götürdüm çocuğumu bide özel hastane yani.idrarını yaparken ağlıyordu diye ikisi de o kadar ilgisiz ki sorduğum sorulara ağzının ucuyla cevap veriyordu iyi doktor bulmak zor o yüzden insan her doktora güvenmiyor
askbocusum_1 Busrakaya16 evet canım normalde baştan beri meme üzerinde uyuya kalıyo başka şekilde uyumuyo ama ben sürekli uyarıyorum isin vermiyorum uyuyakalmasını
Melek21 askbocusum_1 maalesef ama idrarını yaparken zorlanıyo ağlıyorsa sünnet ettir iyi geliyo diyorlar
Busrakaya16 askbocusum_1 benimkide öyleydi ayaklarıyla oynuyordum kulaklarına ekliyorsun altını açıyordum çok zor uyanıyordu şimdi de uyumuyor 😁