Yusaydef aabcdefaaa Prima bilmiyorum ama baby Turco iyi reklamını yaptı tutuldu geçen ay 117 liraya aldığım bez bu ay 180 lira olmuş anlamadım bide indirim adı altında çok yüksek fiyattan düşmüş bu fiyata 🙄
Saziyersin Yusaydef aynen diyorum ulen kubat reklam yaptın bez aldi basini gidiyor diye gercekten bir anda cok artti
aabcdefaaa Yusaydef gerçekten o kadar olmuş mu ben en son fazla alıp stok yapmıştım keşke daha fazla alsaydım
minikbirsuperisii00 Yusaydef ayy sormayın 340 taneyi 250 almıştım şimdi 240 tane 450 olmuş ben şok Allah’tan A101 gelmişti 72 tanesi 70 TL internetten aldım 4 paket 2 ay idare eder o ara yine indirim kovalicaz mecbur
Ucansupurge aabcdefaaa Prima premium care kullanıyorum tanesini 1.7tl den depolamistim 2paketim kaldı. senin postunu görünce girip bir bakayım dedim tanesi 3.5tl olmuş 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Carolina Ucansupurge ben sleepy nin tanesini 83 kuruştan stokladım en son. Wcye alışana kadar yeter de artar diye düşünüyorum
halamidagakaldirmislar Sleepy natural büyük bir toptancıdan 290 a almıştık, 3 hafta sonra 335 tl ye aldık
Patateskoftesi aabcdefaaa daha 8 aylik bebegimi ya tuvalete alistircam ya poset baglayacagim .. yoksa acimizdan ölcez heralde bu ne ya Y I L D I M
ballikurabiyem12 aabcdefaaa Bende Prima kullanıyodum ama o kadar pahalı olmuski begenmedigim halde sleepy aldım yine pişmanlık pişik yapıyor top gibi bezin bir yerinde toplanıyor ayrıca sızdırıyor migrosun bezi için burda hep olumlu yorum okudum deneyeyim dedim resmen Primanin muadili gibi tasirma yok toplanma yok pişik yok ona bakın derim
Baloncuk41 Sleepy extra bile nolmus ya uygun diye onu aliyodum oda tasirip duruyo tepesinden hala sulu kaka yaptigi icin, artik gece cisinide tasiriyo bidaha almiycam ama ne alicam hem uygun hem bi nebze iyi bi bez arastiriyorum ama ole bi bez yok 😂
lalbg aabcdefaaa ilk başta gerçek değil gibi geliyo ama bez alınca anlıyosun ki gerçekmiş😂 bezlere de mamalarla doğru orantılı zamlar geliyo hatta bez fiyatları daha uçuk. Sizin stoğunuz mu vardı o yüzden mi şaşırdınız☺️
Saziyersin aabcdefaaa bizde öyle ama stok suyunu çekiyor suan da başka bez alsam diyorum güvenemiyorum memnunuzda ama bakalim sonumuz hayirla kucuk da oğlusum yasinda vs olsa bıraktırma icin öğretmeye calisirdim yazık günah gercekten
Saziyersin aabcdefaaa minies kullaniyoruz siparişim geciktiginde ondan alalim dedim onunda fiyatları yükselmiş turco ile ayni hemen hemen
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aabcdefaaa Yapıyorlar valla. Bir aldığımı 15 gün sonra aynı fiyata alamıyorum