Herkese günaydın bı sorum olacaktı benim sütüm gayet yeterliydi 7 aylık bebeğim göğsümün birini emdiginde yetiyordu ama bı kaç gündür hasta olduğundan burnu tıkalı ve emmeyi bırakmıştı bu süreçte ne kadar sagsamda bebek hiç emmedigi için sütüm azaldı dünden beri oda emmek istiyor artık mama istemiyor ve sütüm gelmiyor çok az geliyor ne yapmam lazım çoğaltmak için hemen yardımcı olabilir misiniz lütfen 🙏