Slm1122 Kızlar soffiomu heralde a101 in bezi kullanan memnunmusunuz biminkini kullanıyorum lastik izi oluyor hep bide çişini taşırıyor bez boşken bile sofio yu denemek istiyorum da kararsız kaldım
BallyavruMM Slm1122 güzeldir. Lastik izi bizden kaynaklı diye düşünüyorum bazen farkında olmadan sıkarak bağlıyorum iz çıkıyor ama normal bagladigmda iz falan çıkmıyor
Slm1122 Albertosss bi deniyim bende ya hiç kullanmadım daha önce yapısı nasıl acaba naylon değil demi
Nursena0606 Slm1122 Valla 5 bez değiştirdim. Hepsi de lastik izi yaptı. Bir beden büyük taktım o da yaptı. Gevşek bağladım o da yaptı. Artık ben ne yapayım 🤷♀️
Esenbursa A101 beside aldı basını gitti fiyat olarak valla 40 lira yaptılar paketini kucuk numalarsa kullanılablr ama buyuk no ise adet icerigime göre fiytı hic cazip degil
Nursena0606 BallyavruMM yok kuzum ya ben nasıl bağladıysam olmadı. 5 bez değiştirdim. Büyük beden kullandım, gevşek bağladım yok yok yine aynı.
Slm1122 BallyavruMM yok çok dikkat ediyorum her bezini bağlamam da lastik bırçıyor kıpkırmızı iz yapıyor yavruma
Deletedmom_101 Slm1122 ben kullandım ama beğenmedim dokusu falan hoşuma gitmedi ebebegin baby me bezine geçtim onuda 104 TL ye almıştım 5 gün sonra yedek olsun diye almaya gittiğimde 180 TL olmuş şuan bebem natural kullanıyorum
Nursena0606 Deletedmom_101 ahahaha aynı biz. Ben de baby me kullanıyorum. Bugün indirim var. 136 liraya düşmüş. Aldım 2 paket. Hepsiburada indiriminden de baby turco aldım bakalım o nasıl.
Deletedmom_101 Nursena0606 aman istemiyorum baby me ti çok abarttı ebebek 😂 baby turco uzun süre kullandım ancak lastik izi yapıyor canım 🤷🏼♀️
Nursena0606 Deletedmom_101 ama baby me bayağı iyi. İnce, naylon gibi değil. İnşallah baby turco da güzeldir.