Herkese günaydın kızım kreşe başlayalı 1,5 ay oldu 20 aylık hep kendı yasıtlarıyla sınıfı 8 kişilik kaydolurken ilk 1,2 ay bagısıklıgı dusuk oldugu ıcın sık hastalanabılır sonra alısıyorlar dedi tamde dedıklerı gıbı oldu 1,5 aydır bır fııl her hafta hastanedeyız kanında enfeksıyon cıkıyor bogazları kızarık oluyor antıbıyotık kullanıyoruz tam iyileşiyor 1 hafta sonra tekrardan tekrarlıyor sormak istediğim şu ki sizin cocuklarınızda ne zaman bu süreç geçti ne zaman alıştılar okulda inanılmaz mutlu tam alıştı derken bı anda eve de hapsetmek istemiyorum cunku evde bunalıyor bazen okuldan gelmek bile istemiyor beni görünce git felan diyor evde yapabılıcegı seylerı kısıtlı bakıcı tutsamda gondedıgımden berı hem konusması hem aktıvıteleri vs felan cok gelısım açısından etkıledı cokta memnunum bu hastalık surec uzarmı bılmıyorum yoksa bunye artık alısıp duzelırmı yani sizde nasıl oldu lütfen aydınlatın biraz beni😥