jlbyrr Kızlar meraba doğumdan sonra benim basurum çıktı canım çok yanıyo emzirdiğim için ilaçta kullanmıyorum doğumdan sonra sizinde başınıza geldi mi neler yaptınız ..
zirkka jlbyrr çok geçmiş olsun bende hamileyken yaşadım ilaç kullanamıyorum diye hemopropin krem kullanmıştım faydası olmuştu
ortasiolmayan jlbyrr doğumdan sonra çok normal canım çoğu kişi yaşıyo bu sorunu maalesef benimde başıma geldi cerrahi doktoru ilaçsız doğal diye hemopropin yazdı bana da
Busraa5858 jlbyrr bende yaşadım halada yaşıyorum 13 gün oldu doğum yapalı. Hoşaf yedim. İlaç olarak krem kullandim
simsimum Doktorunuzdan krem isteyin rahatlatır sizi aynı sorunu bende yaşadım yeni geçti doktora gidene kadar batikonla temizliyordum o da rahatlatiyordu
zirkka jlbyrr Rica ederim ne demek :) sabah akşam düzenli kullan ama mutlaka şikayetlerin azalınca günde 1e düşürürsün doktor bana öyle dedi aklında olsun :)