Mrb kızım 29 günlük doğduğundan beri gece uykulari yok gibi bir ara gece gündüz uyumuyordu. Şimdi de akşam 7 de başlayan sabah 5 e kadar süren ağlama nöbetleri başladı sanki kesiyoruz cocugu. Elim ayağım birbirine giriyor ilk çocuğum. Emzir ,uykuya dalsin derken 1 saat geçiyor o sırada yine emiyor yatağa koyuyorum pat uyanıyor bu kısır döngü sabah 5 e kadar sürüyor ve ağlama krizleri de bir yandan ….. Ne yapıcam bilmiyorum psikoljim berbat eşime bağırıp duruyorum..emmesi 1 saate yakın sürüyor memeyi bırakmıyor uykuya dalana kadar tam daldı deyip yatağa koyuyorum pat uyanıyor.