tospikmommy valla 3bucuk aylikti kucagimda oturtuyordum cunku kendisi istiyordu . Benim kayinvalidem de oyle oturma yok eyesi mi ne biseyi batar der dururdu yok kallarini capraz yapyik yok arkada kavusturayim falan filan 😂 tiiye bile almadim her bebek farklidir ya en iyi gözlemci de annesidir . Bebek hazirsa ve siz onu rahat goruyorsaniz birakin istedigini yapsin