Kızlar bebeğim 10 gündür memeye koyduğum an bağıra bağıra ağlıyor. Sakinkende koysam Ağlarkende koysam kesinlikle tutmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Uykusu gelincede ağlıyor. Ağlayarak uyuyor resmen. Benim bebeğim meme içer öyle uykuya dalardı. Çok üzülüyorum. Ne yapacam tecrübeli anneler lütfen yardım edin ?