Melinaderya Kızlar bebeğim korona ve hastanede yatıyoruz.. hastanede serumla açmaya çalışıyorum ama anlamıyorum açılmıyor burnu ve ağlıyor yemek yemiyor napsam düzelir acaba
susunbebekuyuyo Melinaderya hemşireler aspire makinasıyla açsınlar onların cihazları daha kuvvetli onlardan yardım isteyin
Melinaderya Mihrimahim16 çekinmiyorum ki neden çekineyim . Söyledim zaten koronadan dolayı biz açmıyoruz dediler
susunbebekuyuyo Melinaderya hayret bir şey bu durumun koronayla ne ilgisi varmış çocuğun burnu tıkalı nefes alamıyor deyip üstele saçmalığa bak