Bet biz de prego aldık ama içine koyduğumuzda tam doldurmadığından öne doğru eğimli duruyor bebeğimiz, birde parmak uçlarını içe kıvırıp bastı genelde nedense.. sizde bunları gözlemlediniz mi? Acaba en yüksek ayarda tutsam da bir süre basmasa daha mı doğru olur bilemedim..