Hanımlar 5,5 aylık bebeğim var ben çok kötü hastayım grip mi soğuk algınlığı mı nedir bilmiyorum boğazladım aşırı şiş acıyor kıpkırmızı , burnum tıkalı, öksürük desen o biçim ve galiba bebeğime de bulaştı ateşi çıktı hastaneye götürdük onu ama ben ilaç da içemiyorum süte geçer diye nasıl iyileşebilirim ne yapmam lazım?