BallyavruMM Nalcakar biz ortopediden giriş yaptık çocuk doktoru sanıyorduk ama değilmiş ortopedi yönlendiriyor usg ye gönderiyor falan. Bizde öyle oldu
Hndealnathn Her iki çocuğumda da doktorlarina gittin elimize imzalı kağıt verdi labaratuvarda USG ile ölçümleri yapıldı raporları verildi tekrar doktorlarına gidip gosterdik