Guligul teşekkür ederim♥️önceden takılıyordun şuan takmıyorum da aklıma geldi öyle 🥰bu arada kreş için yazmıştım size sanırım görmediniz.oglum 21 açık
Kreşe vermeyi düşünüyorum .çok zorlandiniz mi?21 ay çok mu küçük?oyun ablası var evde fakat verim alamıyoruz kreşe vermek istiyorum çok küçük diyorum ama sanırım onun için en iyisi bu gibi..