kizlar oğlumda 8 aylıktan beri yüzü ilk çok kötü oldu tavuk derisi gibi kipkirmiziydi Dr ilk kortizonlu krem verdi ben kendim de acaba tahinden mi diyip tahin yumurta ceviz vs bicok besini kestim çocuktan 10 aylık oldu o görüntü azaldı ama soğukta kalırsın da yüzün üşür kizarirsin ya o kızarıklık gecmiyo daha doğrusu sabah kalkiyo bişey yok öğlene doğru bı kizariyo akşama doğru yine sonuyo falan başka şeye de alerjisi olsa böyle belirti verir mi yoksa egzama falan mı oldu da anlamadık bilemedim