Selam kizlar, oğlum 5 ay 7 günlük, 2 aydır doğru düzgün kilo almadığı için doktorumuz ek gıdaya başladı, ama boyu çok uzuyor, 18 günde 2 cm uzadı en son, kilosu 7 kilo 200 gram, ek gıdayı çok sevdi, sabah akşam veriyorum yiyor, ama sorunum şu aslaaa mama yemiyor, ek gıdaya başlamadan öncede almamıştı, bir sürü biberin denedik, kaşık biberonlar falan, sma, hip, Aptamil, bunların hepsini denedik ama almıyor, kilo da almıyor, ama keyfi çok yerinde, birde sütüm azaldı galiba, biraz emiyor, yutkunuyor, sonrada boş emiyor, sorum şu keyfi yerinde ama sürekli aç gibi geliyor bana, sizce nasıl bir yol izlemeliyim, benim gibi olanlar var mı?