Bize doktorumuz sabah akşam 1 çay kaşığı zeytinyağı verin hiçbir zararı olmaz dedi ve hiç aksatmadan düzenli verdiğim halde kabızdı, sonra bana sen nekadar su tüketiyorsun dedi günde en fazla 1bucuk lıtreyı gecmıyordu suyu arttırkı sutunun yoğunluguda azalsın dedı ben suyu arttırdım sımdı hıc aksatmıyorum ıcmek ıstemesem bıle ıcıyorum ve oglumun kabızlıgı tamamen bıttı gunde en az 1 kere yapıyor