İyi geceler anneler kızımın bir gece anı ateslenisiyle acile gittik acil doktoru hiç kana idrara gerek yok boğazı kızarmış calpol pedifen dönüşümlü verin dedi eşime bı boğaz enfeksiyonu geçirdiğinde ondan bulaştığını düşünüp eve geldik tüm gece ateşi devam etti sabah yine hastaneye gittik influenza ve kan testi istediler yaptırdık negatif sonra ben ısrarla korona testi yaptırdım ve bugün sonuç geldi sonuç pozitif bı oda eviniz hepimiz aynı odada yaşıyoruz yatıyoruz bende de bademcik ağrısı başladı kızımın da bazen kuru öksürüğü oluyor korkuyorum ne yapım şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim