Kızlar bebegim 1 haftadır yeşil kaka arkasından sarı yapıyor sadece mama kulanıyoruz şu son günlerdede cok gazı oldu karnından gurultu geliyor acaba mamadanmı bebegim cok gazlı bir bebek zaten ilk aptamil kullandık kabızlık kusma yaptı degiştirdim hipp organik combiotic geçtim kusması düzeldi ama gazı hiç bitmedi 🥺doktora götürrnce gaznı cıkarın diyo hep cıkarıyorum güzel şekilde de cıkıyo ama yinede oluyo