Rizeli53 43 günlük bebeğim eşim ve ben şu an karantinadayız hepimiz hastayız. Bebeğim bir gün hafif ateşliydi. Eşim de bir gün ateşlendi ayakta atlattı ama ayakta atlattı. Ben de bir gün yataklık oldum sonrasında ayağa kalktım çok şükür ama hala etkileri var. Ve evden dışarı çıkmadık sadece markete gitti geldi eşim, büyük ihtimalle oradan geldi. Hamileyken iki doz aşı olmuştum eşim de benle birlikte iki doz yaptırdı.