Merhaba, 47 gün önce doğum yaptım, sezeryan doğum olmasına rağmen anestesi kaynaklı doğum sırasında ağrı hissettim kalbimde üst bölgemde tansiyon düştü, uyutun diye yalvarmama rağmen uyutmadılar.. resmen tramva yaşadığımı hissediyorum ve doğumdan sonra depresyon yaşadığımı düşünüyorum, bebeğimi çok sevmeme rapmen bir türlü mutluluk hissi olmuyor içimde hep bir sıkıntı hali.. beynimde kötü düşünceler vesveseler 🥺 40 ın çıksın geçer dedi ailem büyüklerim geçmedi , yaşayan varmı benim gibi ne yapmalıyım🥺 doktora gitmeye korkuyorum ilaç teDavsi başlatırda memeden ayırmak zorunda kalırım diye