Haziransekiz canım biz iki hafta uğraştık herkes uyandır emzir diyordu ama uyandırmak işkenceydi üzerini çıkarıp ayaklarıyla oynuyordum burnunu sıkıyordum . Bir de benim bebeğimin kilosu biraz düşüktü memede çok zorlanıyordu doktor sarılık geçene kadar arada anne sütünü biberonlada ver dedi öyle de yaptım . Çok şükür şimdi hala var ama azaldı . İnsallah senin yavrunda tez vakitte iyileşir 🙏🏻🙏🏻