bala86asel Kızım 16 aylık diş dönemi sanırım Yanında oturunca uyuyor gidince basıyo feryadı ya her gece aynı bıktım ya yok mu çözümü diş jeli kullanıyorum
Oglumcanim_ bala86asel bende de 8 aylık bebe . İlk dişi çıkıyor Bu hafta kafayı yedirtti bana . Her gece bu saat oldu uyumuyor .sallıyorum şuan hala . Valla psikolojim bozuldu . Nefret ettim inanki . Bende jel sürdüm falan ama . Bişey ysramıyor
Serife00 bala86asel 5 gündür bizde aynıyız haftaya bizde 16 aylık olacaz azılar geliyor galiba gece 3 te feryat figan ağladı araba İLE gezdirdik üzerinden 3 saat geçti şuan saat 6 yeni uyuyor kaç gün daha devam edecek bilmiyorum yalnız değilsin velhasıl
bala86asel Oglumcanim_ sormayın yha yanındaysam uyuyor ama kalkınca basıyor feryadı çalışıyorum sabah 6 da uyanıyorum böle olunca uykusuz kalıyorum şaşırdım vala
Oglumcanim_ bala86asel oo Allah yardımcınız olsun ya. Bi de işe gideceksiniz ekstra. Ne yapmak lazım bilmiyorum ama bende bi haftadır fenayım .
cottoncandy Osanit diş topu denediniz mi? Bebeğime iyi geliyordu. Ya da ağrısını kesmesi için calpol verseniz biraz rahatlar belki.