Mommboy _ezgidemir58 AA gerçekten öyle mi hep derler ya sirkeli su katın diye çok şaşırdık şuan söylediğiniz iyi oldu
_ezgidemir58 Mommboy aynen canım aklında bulunsun sen dahil yakınlarında öyle bişey olduğu zaman uyar
Mommboy _ezgidemir58 çok teşekkürü ederim canım bilgilendirdiğin iyi oldu ben bilmiyordum vallahi Allah korusun günahına girerdim bebeğin ya çok sağol valla
_ezgidemir58 Mommboy ne demek rica ederim ben çok duydum yapanları da gördüm bir işe yaradığı yok daha kötü yapıyor o yüzden önermiyor kimse çoğu eski kafa insanlar öyle diyor ama yanlış bilgi.
gamzela5 Ayaklarının altına limon Sürün bizim de bir anda böyle oldu şu an 1,5 saat oldu çok şükür düştü biraz 38 buçuktu Huysuz uyumuyor nöbetteyiz Bakalım
Ilk_mucizem60 _ezgidemir58 bizimde dun degil önceki gün birden ateşlendi bizde 6 aylij olduk hic ateslenmemistik once devlet hastanesine gittik kan idrar tahlili yapildi crp 11.2 sacma sapan test yapmadan inflanza teşhisi koydu güvenemedim ozel hastaneye gittim inflanza testi Ave B negatif bebegimin atesi kulaktam 39.2 idi hemsire hemen soydu tek bezle kaldı yüzüne koltuk altına ve dizinin arka taraflarina 10 dk bir su surdürdü birde 3ml doven verdi öyle düştü gece ince giydirip yatir dedi bir kalktim üşür gibi yaptı şimdide tekrar ateşi yükseliyor gibi ne zormuş yarabbi bu arada viral bir enfeksiyon varmis antibiyotik ve ates düşürücü yazdı
_ezgidemir58 Ilk_mucizem60 o kadar moralim bozuldu ki gözüme uyku girmiyor şuan da gram uyumadım yani bakalım devam ederse eşim geldikten sonra ben de hastaneye gitmeyi düşünüyorum soğuk suyla bezi denicem her yerine baktım daha da yükseliyor ya da geçmiyor götürücem korkucak bişey yok ama insan tedirgin oluyor ister istemez şuan da uyuyor arada sesler çıkarıyor tekrar uykuya dalıyor keyfi yerinde huysuz değil ama işte yüzü kıpkırmızı yanıyor hala uyanınca suyla bezi denicem
Busramaden _ezgidemir58 sakın soguk bez soguk dus gıbı seyker yapmayın onun yerıne 32-35 derece suyla dus aldırın yıne aynı o derecede kompres uygulayın calpol ve dolvenı 4 saat arayla donusumlu verebılırsınız 38 derece ve ustu atesler ıcın cok gecmıs olsun bu arada olurda uyanmaz kusar ıshal gıbı belırtıler olursa mutlaka dr gosterın
_ezgidemir58 Busramaden kabız tam tersine kaç gündür doğru düzgün büyük tuvaletini yapamıyordu zaten olmadı duşa sokarım öyle daha doğru diyorsanız sağ olun 🌸
Gokmenn Sirkeli su damarları büzüp bir anda düşürüyor daha sonra bir anda daha çok ateşi çıkarıyor. Soğuk su değilde ılık su ile kompres tavsiye ediliyor bebeklere