Deletedmom_58 Sami ulus çocuk hastanesine giden var mı hanımlar beştepe deki Hizmet binasına?Doktorunuzun adı soyadı nedir biz ilk defa acile gittik hastaneden memnun kaldık ve orada devam etmek istiyoruz yardımcı olabilirseniz sevinirim
Handeha Merhaba bende yarın orada cihan inan a götüreceğim hastane çok iyi diyorlar. Memnun kalırsam tekrar yazarım.